16 Mayıs 2014 Cuma

Da Vinci's Demons Dizisi Konusu




Eski zaman dizi, film ve kitaplarından çok hoşlanan biri olarak kendime beğenerek izleyeceğim bir dizi daha keşfettim. Aslında dizi ilk başladığında farkettim fakat izleyebilmek için ancak fırsat yaratabildim. Takdir edersiniz ki hayatım bunlardan ibaret değil...
Leonordo Da Vinci'ye dair kendi kişisel bilgime sahibim ve onu anlatan Da Vinci'nin Şifesi vb. gibi yapımları okuyup, izlemişliğim, hayatını araştırmışlığım var. Esasında yapıtları ve  eserleriyle ilgilenmiştim. Tabiri caizse Dizi tam benim kalemim.


Leonardo Da Vinci'nin 25-30 lu yaşlarını, Floransa da silah mühendisi olarak çalışmasını, Bir çok icadını ve hayatına dair gerçek kesitleri konu alıyor. Ayrıca kurguda 'Yapraklar Kitabı'nı aramakta ve muhafızlığını üstlenmektedir. Aynı zamanda bir lütuf olarak bahşedilen zekası ve dehasıyla olaylara farklı bir perspektiften bakışını, kendisiyle olan iç karmaşasını izliyoruz. 


David S. Goyer tarafından kaleme alınıp TV'ye uyarlanan dizi ABD'nin STARZ kanalında yayınlanıyor. Leonardo Da Vinci rolünü yakışıklı oyuncu Tom Riley canlandırıyor. 


Benim gibi sizinde bu konulara merakınız varsa kesinlikle ufkunuzu açacak bir yapımla karşı karşıyasınız ve hiç vakit kaybetmeden izlemenizi öneririm.
 Takipte kalın...Keyifli Seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder