8 Mayıs 2014 Perşembe

Efsane Spartacus Favorilerim 2



    Sıradaki izlemeye değer favori dizim bir efsane Spartacus!!!
Esasında devam ediyor olsaydı şüphesiz 1 numaram olurdu ama ne yazık ki final yapıldı.Hala izlemeyen kaldıysa diye yer vermek istedim. Dizi dünyasında bir başyapıt. Aynı zamanda da şehvetli ve dehşetli...
Konusu antik Roma da Batiatus'un Gladyatör okuluna köle olarak satılan Spartacus'un hikayesini anlatıyor. Karısının intikamını almak için sabırla bekleyip yenilmez bir gladyatöre dönüşür. Sağlam bir kaçış planıyla arkadaşlarıyla beraber Batiatus dan kurtulurlar ve Romanın üzerine büyük bir korku salarlar. Dram ve yüreklilik dolu bir serüven.

Dizinin başrol oyuncusu Andy Whitfield Kanser hastalığından dolayı ancak 1 sezon rol alabilmiştir ve yerini onun rızasıyla Liam Mcintyre almıştır. Andy Whitfield Spartacus dizisinin tartışmasız baş kahramanı. Hastalığına ve ölümüne acayip üzülmüştüm. Hatta bir arkadaşım Andy öldüğü için diziyi izlemeyi bile bıraktı. Ben ilk başlarda Liam'ı yadırgasam da sonradan sevdim. Elinden gelenin en iyisini sergileyerek rolünün hakkını verdi. 

Başta da belirttiğim gibi kesinlikle bir yetişkin dizisi. Ağır şiddet sahneleri ve fazlaca cinsel içerik bulunuyor. 

Yani ailece 'açıyım da hep beraber izleyelim' yada ' gel baba Spartacus izliyorum otur sende izle' gibi teklifler yapmayın sakın!!!

Böylesi iyi bir yapımın yıllarca listelerde ilk sıralarda yer alacağına eminim. Kesinlikle 2. kez izleyeceğimi de biliyorum.
ve


sizlere keyifli seyirler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder