8 Mayıs 2014 Perşembe

Sizin Yerinize İzledim Öneriyorum

Merhaba yabancı dizi severler;

Bir yabancı dizi ve film tutkunu olarak bu konudaki yorumlarımın ve kendi çapımda edindiğim bilgimin zamanı geldiğinde benimle beraber ölüp gitmesine gönlüm hiç razı olmadı. Bazen bir solukta 2 sezon bitirdiğim, bazende yığınla işimin arasında takip ettiğim dizinin yeni bölümünü izleyemesem de, merakımı gidermek için açıp bir kenarda ilerlerken sesini dinlediğim doğrudur!!!




Sizleri bilemeyeceğim ama bana ciddi anlamda olumlu etkisi olduğu kesin... İhtiyacım olduğu zamanlarda kafamı meşgul tutmaya birebir ve de yabancı dilimi önemli ölçüde geliştirdiği de yabana atılmaması gereken bir gerçek.





Bu hobiye sardığım zaman etrafımda aynı dizileri izlediğim, beraber izlediğim ve yorumlar paylaştığım arkadaşlarım ve yakınlarım vardı. Pek çoğu bir kaç favori dizisi final yaptığında hiçbir yapımın onun yerini almayacağını düşünüp dizi dünyasına ve yapımcılara küstüler. Ama öyle bir şey yok arkadaşlar. Mutlaka tekrar etkilendiğiniz senaryo ve sahneler oluyor. Özellikle beni en çok memnun eden olay severek izlediğim bir oyuncu kurguda öldüyse, dizi bittiyse vs. yeni başlayacak bir yapımda karşıma çıkması veya bilgisini almam.

Şahsen ben vizyondan kalkalı yıllar olmuş bir filmi nasıl izliyorsak, final yapmış dizileri de büyük bir keyifle izliyorum. bu sebeple bloğum da hoşuma giden, gitmeyen bu yapımlarada yer vereceğim.

Genellikle Türk TV kanallarıyla aramdaki ilişki Ana Haber Bülteni, Talk Show lar, denk geldiğim hoş bir sinema filmi ve zap yapmaktan ibaret. Türk seyircisi bana göre dramaya çok düşkün olduğu için dizilerde pek aradığımı bulamıyorum. Dizi dünyasında yavaş hatta bebek adımlarıyla ilerlediğini düşünüyorum. Elbetteki bu konuda eleştiri yapmak benim pek haddime değil. yinede umut ediyorum ki bir gün Türk dizilerini sadece Orta Doğu ve bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda ülke değil Tüm dünyanın tercihi olur. Çok çalışkan ve fevkalade başarılı, güzel, yakışıklı oyuncularımız var ve yaptıklarını işin hakkını layıkıyla veriyorlar. Farklı yapımların ortaya çıkması için en azından izleyicimizin acı, ayrılık, imkansız aşk vs. beklentilerden arınması ve izleyici kitlesinin farklı konularda ilgi duymasını diliyorum. Ülkemizin yapımcı yönetmen ve senaristlerinin sıradışı yapımlara imza atmasıyla büyük gurur duyarım.

Dizi ve film dünyasındaki takibini yaptığım tüm haberleri bilmek istediklerinizi, bölümler, sezonlar hakkındaki değerlendirmelerimi sizlerle paylaşmaya çalışacağım...

Not:Bir sonraki postumda favorilerimden bahsedeceğim takipte kalın.

İyi seyirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder