8 Mayıs 2014 Perşembe

Yakışıklı Canavarımız Favorilerim 3

Beauty And The Beast 


Geçen sene takip ettiğim dizilere bakınırken her zaman karşıma çıkan, sanki bir tek benimkiler yayınlanmıyormuş da bu dizi hergün yeni bölüm çıkarıyormuş gibi hissettiğim bir gerçek. Belki bu hissi sizde biliyorsunuzdur.
Bu sezon başında 'seni izlicem oğlum' diyerek başladığım dizinin ilk sezonunu aynı gün sabah karşı dörtte bitirdim ve derinden bir 'off' dedim. Cidden böyle bir yapımı bu kadar fark etmemeyi kendime hiç yakıştıramadım. Ertesi gün 2. sezonun kalan bölümlerini izledim ve BİTTİ!!


İçimde bi boşluk oldu, moralim bozuldu... Oturdum baştan izledim, bu sefer yavaştan aldım 1 haftada bitti ki buda yeni bölüme denk geldi ve boşluk azaldı. 
İşte bu kadar sevdim bu diziyi...
 Türkiyede çok fazla izleyici kitlesine sahip değil. Sanırım benim gibi düşünmüş olabilirler. Bir iki tarzına yakın kişiyle paylaştım izlediler ve tepkiler benim gibi.
'Başından ayrılamadım','biticek diye korkudan izliyemiyorum','kızıııaıım o vincent ne öyle yeaaa' gibi deliydi.

Konusu; Bir disney masalı olan halk arasında Güzel ve Çirkin'in modern hayata uyarlanmış fakat iyi uyarlanmış hali! 
Başrollerini Kristin Kreuk (Catherine Chandler) ve Jay Ryan' ın (Vincent Keller) paylaştığı dizi henüz 2. sezonunda.

Catherine Newyork Polis Depertmanında cinayet masası dedektifi olarak çalışmaktadır. 10 yıl önce, annesi gözlerinin önünde faili meçhul kişiler tarafından öldürülmüştür. Tam onuda öldürecekleri anda yüzünü göremediği biri tarafından kurtarılır.



Vincent sa itfaiyeci olan 2 kardeşini ikiz kule saldırısında kaybettikten sonra Afganistan'a gönüllü asker olarak gitmek için adını yazdıran bir doktordur.
Afganistan'a gittikten sonra gizli bilimsel bir topluluk tarafından, daha güçlü, yenilmez askerler yaratmak adına DNA 'sı değiştirilerek bir yaratığa dönüştürülür ve işler umdukları gibi gitmeyince hepsini topluca infaz ederler. Fakat Vincent kurtulur ve gizli topluluk peşine düşer.
10 yıl boyunca yakın dostu JT ile beraber yaşayıp, saklanıp, ölü sanılmaktadır. Vücudundaki adrenalin seviyesi fazla yükseldiğinde bir yaratığa dönüşüp kontrolünü kaybetmektedir. 
Newyork da bir cinayetin ipuçları Catherine 'i Vincent'a götürür ve yolları böylece kesişir. Catherine Vincent 'ın aslında ne olduğunu ve annesinin öldüğü gece onu Vincent 'ın kurtardığını çözer. Catherine Vincent'ın sırrını saklayacak ve ondan annesini öldürenleri bulmakta yardım alacaktır. Böylelikle aralarında imkansız sanılan bir aşk ve aksiyon başlar. 

Bilim kurgu, fantastik, suç, romantizm sevenler için, şiddetle tavsiye ettiğim dizilerden biri. İlk bölüm bende dahil, herkese olduğu gibi sizede sıkıcı gelebilir fakat 2. bölümden sonra daha sıkı sarılacağınıza eminim. 



Keyifli seyirler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder